يه شعر باحال...(شاعرشو بيخيال)
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید برای کسب اطلاعات بیشتر به پروفایل مدیر وبلاگ مراجعه کنید
آخرین مطالب


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 57
تعداد نظرات : 132
تعداد آنلاین : 2

وبلاگ مهندسی شیمی88روز دانشگاه شهید باهنر کرمان
University Kerman Chemical Engineering 88




 


دیدم به خواب حافظ
نیمه شبِ پریشب گشتم دچار کابوس‏...
دیدم به خواب حافظ .توى صف اتوبوس...                                 
گفتم: سلام خواجه                                     گفتا: علیک جانم
گفتم: کجا روانى ؟                                      گفتا: خودم ندانم
گفتم: بگیر فالى،                                        گفتا: نمانده حالى
گفتم: چگونه ‏اى؟                                       گفت: در بند بى‏خیالى
گفتم که: تازه تازه شعر و غزل چه دارى      گفتا که: مى‏سرایم شعر سپید بارى‏
گفتم: کجاست لیلى ، مشغول دلربایى ؟      گفتا: شده ستاره در فیلم سینمایى
گفتم: بگو ز خالش، آن خال آتش افروز         گفتا: عمل نموده، دیروز یا پریروز
گفتم: بگو زمویش،                                      گفتا: که مِش نموده
گفتم: بگو ز یارش                                        گفتا: ولش نموده
گفتم: چرا..چگونه؟ عاقل شدست مجنون؟   گفتا: شدید گشته معتاد گرد و افیون
گفتم: کجاست جمشید؟ جام جهان نمایش؟ گفتا: خریده قسطى تلویزّیون به جایش‏
گفتم: بگو ز ساقى حالا شده چه کاره          ‏گفتا: شده پرستار یا منشى اداره
گفتم: بگو ز زاهد، آن رهنماى منزل              گفتا: که دست خود را بردار از سر دل
گفتم: ز ساربان گو با کاروان غم‏ها                گفتا: آژانس دارد با تور دور دنیا 
گفتم: بکن ز محمل یا از کجاوه یادى             گفتا: پژو دوو بنز یا گلف تُک مدادى
گفتم که: قاصدت کو؟ آن باد صبح شرقى      گفتا که: جاى خود را داده به فکس برقى
گفتم: بیا ز هدهد جوییم راه چاره                  گفتا: به جاى هدهد دیش است و ماهواره‏
گفتم: سلام ما را باد صبا کجا برد                  گفتا: به پست داده ، آوُرد یا نیاوُرد ؟
گفتم: بگو ز مشکِ آهوى دشت زنگى           گفتا که: ادکلن شد در شیشه ‏هاى رنگى‏
گفتم: سراغ دارى میخانه‏اى حسابى           گفت: آن چه بود از دم گشته چلوکبابى

 



نظرات شما عزیزان:

عباس
ساعت21:37---18 تير 1390
قشنگ بود عزیزم قشنگ...مرسی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







جمعه 17 تير 1390برچسب:, :: 15:53 ::  نويسنده : سجاد زمانی